AZIZAH MUSA
D20102043953
PENDIDIKAN ISLAM PRASEKOLAH

Friday, 12 July 2013

Kali pertama Sukan di SKSP

Perbarisan Rumah Kuning...


Rumah Kuning.....Sukan sekolah lah yang paling tak best byk sebab.... tak terkata... letih tu biasalah..tapi tak kreatif nak buat macam - macam... dah la cikgu tak ramai...

Terasa sangat dengan sekolah - sekolah sebelum ini....apa nak di kata... kesian ket cikgu 2x lelaki dah le tak ramai..semua kena buat...
tapi memang respec le kat cikgu 2x kat sini terutama nya S/U sukan bersama kawan baik nye...buat kerja tak kira masa..@ tak kira kerja apa semua balun jer.... susah nak dapat cikgu macam cikgu 2 orang ne...


mula 2x ujan ribut taufan..suspen juga....










dah selesai makan sama - sama..laksa... ok le... biarpun rasanya cukup letih berbanding dengan sukan di sekolah- sekolah sebelum ini.... Apa pun Alhamdulillah selesai juga dengan jayanya... cuma ada satu je terkilan hingga kini.... semoga Allah memberi kekuatan iman untuk berubah kepada yang lebih baik khusus untuknya...bukan le kita yang terbaik...

No comments:

Post a Comment


LAWATAN KE PUSAT PEMBIAKAN TUNTUNG...