AZIZAH MUSA
D20102043953
PENDIDIKAN ISLAM PRASEKOLAH

Friday, 28 March 2014

4 Mac... tiba lagi...

Berbunga hatiku... bila di tarikh ini 4 Mac diraikan... ..
biarkan gambar berbicara...Sederhana tetap meriah...

 Kek penyeri >> hadirnya cukup mengembirakan..Alhamdulillah...masih ada yang sayang..
 Tanpa dirancang sejuk hatiku..anak-anak ku tahun 6 2013 bertemu di pagi Ahad.. sarapan bersama... semoga terus cemerlang dunia akhirat.... inilah hadiah berharga untuk ku yang bergelar GURU...Terima kasih anak-anakku..
Meraikan bersama tahun 1 & 2 bergabung tenaga menyerikan lagi 4 Mac 2014.... untukku... Syukur padaMu Ya Rabbi...

Berakhirnya sebuah perjuangan 2013

Alhamdulillah... 2013 melabuhkan tirainya >...biarpun penat lelahku kini berakhir... Namun hasilnya amat membanggakan ...tidak perlu sesiapa  menghargainya.. namun keyakinanku hanya PADAMU .... Syukur ... sujud hanya padaMU Ya Rabbi..kejayaan anak-anakku....

Setelah anak-anakku ...akurjanji UPSR 2013 Alhamdulillah...keputusan membanggakan...



Akhir tahun ku tutup tirai dengan hati yg bersyukur PADAMU ILAHI RABBI sampai ke Hadnyai......

Alhamdulillah selesai tugasku di 2 daerah Perak Tengah & Kinta Utara.. Terima kasih semua..Semoga pembukaan tahun 2014 lebih diberkati & dirahmati Allah...



 Gambar kenangan bersama tahun 6 2013... semoga mereka terus cemerlang dunia akhirat... pastinya kenangan bersama mereka tidakkan ku lupakan....

Friday, 12 July 2013

Bersama anak anak didik....

Prasekolah memang kelas yang best....

Amsyar.... 2x.. masuk kelas je...ustazah hari ini cantik le..tak cantik..eh eh..cantik 2x..penghibur hatiku....
saja nak tayang topi petugas pilihanraya....


Kali pertama Sukan di SKSP

Perbarisan Rumah Kuning...


Rumah Kuning.....Sukan sekolah lah yang paling tak best byk sebab.... tak terkata... letih tu biasalah..tapi tak kreatif nak buat macam - macam... dah la cikgu tak ramai...

Terasa sangat dengan sekolah - sekolah sebelum ini....apa nak di kata... kesian ket cikgu 2x lelaki dah le tak ramai..semua kena buat...
tapi memang respec le kat cikgu 2x kat sini terutama nya S/U sukan bersama kawan baik nye...buat kerja tak kira masa..@ tak kira kerja apa semua balun jer.... susah nak dapat cikgu macam cikgu 2 orang ne...


mula 2x ujan ribut taufan..suspen juga....










dah selesai makan sama - sama..laksa... ok le... biarpun rasanya cukup letih berbanding dengan sukan di sekolah- sekolah sebelum ini.... Apa pun Alhamdulillah selesai juga dengan jayanya... cuma ada satu je terkilan hingga kini.... semoga Allah memberi kekuatan iman untuk berubah kepada yang lebih baik khusus untuknya...bukan le kita yang terbaik...

Saturday, 16 March 2013

Mencatat sejarah tersendiri....

Bila tarikh 4 Mac jer....teringat susah k senang mak melahirkan.... tentu sakit...Alhamdulillah di pagi 4 Mac 2013..selepas subuh sebelum ke sekolah sempat bertemu bonda ku cium tangannyer... t.kasih mak dah lebih 40 thn anak mak....mula nya di hairan tak g sekolah k? kenapa ne?   Mak hari dah 40 tahun tarikh lahir ku.... teserlah ceria di wajah bonda.....

Di sekolah ku mencatat sejarah sendiri ... dapat mengembirakan meraka &  aku yg syok sendiri... dari prasekolah , thn 1,2,3,4 dan thn 6 ada kek... seronok tgk murid 2x nak makan kek...bayangkan tiba 2x dapat kek suprise... org kedai kek datang hantar... Ustazah ada kek birthday ne...suprise!!!! Syukur Alhamdulillah...

7 kali potong kek...setiap kelas pulak tu...rasanyer ada k cikgu lain buat mcm tu ...???


 Kek Tiramisu memang sedap....                 Di kelas tahun 6 2013..semoga anak 2x ku berjaya.....

Di Prasekolah semua dh siap tunggu....mana ustazah Azizah ne....
Terima Kasih semua... Syukur pada Mu Ilahi biarpun dlm kegembiraan namun terdetik rasa sayu... ku akui inilah yang dikatakan HATI adalah milik ALLAH.....


Balik rumah dapat 1 lagi kek besar.... corat kek... bestnyer....  T. kasih syg...

Saturday, 24 November 2012

Bonda tersayang, keluarga tercinta

                                                     Aidil Fitri 2012.... bersama bonda...
                                           Tambahan dua orang puteri...adik, kakak....

LAWATAN KE PUSAT PEMBIAKAN TUNTUNG...